5 Sc Razi

puteri 5 Sc Razi 2003..

sedar x sedar, dah masuk 6 tahun meninggalkan zaman persekolahan yang amat indah itu..
dalam 15 sahabat itu..try to guess..which one is me?? =)

hmm..rindunye kenangan zaman skolah..bila fikirkan balik, ada hikmahnya aku gagal addmaths time exam akhir tahun form 4 dulu..haha. memalukan betul. malu ngan cikgu ramli abu.hehhe. daripada kelas 4 Ibn-Haitham, turun kelas ke Ar-Razi..tp ok je sbnarnye..sbb rmai lagi member2 yang kantoi addmaths gak..bkn aku je.hehe..antaranya adalah pa`an, dayah and aini yang same2 ngan aku masuk 5 Razi..kalo xkantoi exam, mungkin aku tak dpt nikmat duk kelas 5 Razi ( time tuh tersame plak kelas ngan 'sorang' nih).. dan kalo tak kantoi, mungkin aku x usaha sungguh2 study addmaths time form 5.. so the moral of the story is..setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya..cuma mungkin hikmah tu kita cepat sedar or lambat sedar..

Antara pa`an, aini dan dayah tuh..alhamdulillah dorang sume study overseas..aini kat aussie, pa`an kat timur tengah, dayah kat indon.. aku yang 'tertinggal kat mesia ni pun...alhamdulillah jugak..walaupun dalam hati hanya tuhan yang tahu betapa aku amat ingin belajar oversea..mane taknye, dulu sebilik ngan dayah..pastu kat kelas duk sebelah aini and malam2 selalu stay up ngan pa`an..we shared our dreams together( tak tau la dorang ingat lagi ke tak sampai skang kan)..but Allah knows better..dan setiap perkara ada hikmahnya..alhamdulillah aku semakin nampak dan merasai hikmahnya sekarang...segala puji hanya padaMu!!

besides that, dalam kelas tuh, my bestfrenz are arina echah yan, echah yan arina, yan arina echah ( aku tulis tiga kali sebab takde yang lebih bagi aku..korang sume same di hati ini..)

end or part I
0 Responses